المنتدى الرسمى لمحبى عماد متعب


http://i20.servimg.com/u/f20/09/00/19/15/welcom10.jpg
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي
المنتدى الرسمى لمحبى عماد متعب

أول منتدى خاص بالنجم عماد متعب على شبكة الإنترنت www.Emadmet3b.fr-bb.com


    بالصور.. جماهير الأهلي تلوم عماد متعب بسبب يارا نعوم

    شاطر
    avatar
    عرين
    عاشق فضي
    عاشق فضي

    عدد المساهمات : 831
    Localisation : freedom to palestine

    بالصور.. جماهير الأهلي تلوم عماد متعب بسبب يارا نعوم

    مُساهمة من طرف عرين في الثلاثاء أغسطس 31, 2010 1:04 am



    ألقى عدد كبير من جماهير النادي الأهلي التي حضرت مباراة الفريق مساء الأحد أمام شبيبة القبائل باللوم على مهاجم الفريق السابق عماد متعب لاصطحابه صديقته يارا نعوم ملكة جمال مصر السابقة لمشاهدة المباراة بصحبته مؤكدين أنه كانت فأل سيء على النادي الأحمر في المباراة.






    وظهر متعب في المدرجات إلى جوار نعوم وكأنه يتعمد تأكيد ارتباطه بها للملايين حيث كان قد تردد منذ فترة تزيد عن الشهر أن اللاعب الدولي مرتبط بملكة الجمال السابقة وأنها كانت احد الأسباب فى اتخاذه قرارا بالعودة إلى مصر وانهاء مشوار احترافه فى ستاندر لييج البلجيكي قبل أن يبدأ لكي يكون إلى جوارها.





    [i]

    ورفض اللاعب التوقيع على عقد جديد للنادي الأهلي ليرحل دون مقابل فى الصيف الماضي بعدما أصر على خوض تجربة الاحتراف وهو ما تحقق له بالفعل من خلال التعاقد مع النادي البلجيكي، لكنه يبدو أن تحولا كبيرا طرأ على حياته، متمثلا فى علاقته بنعوم، جعله يفكر فى العودة إلى مصر مجددا بحجة طلبه للتجنيد ورغبته فى انهاء برنامجه العلاجي من إصابة فى الظهر.







    وتردد مؤخرا أن اللاعب سيعود للأهلي بداية من شهر يناير المقبل بعدما توصل لاتفاق لانهاء الأزمة مع مسئولي ستاندر لييج مقابل دفع مبلغ نصف مليون يورو من جيبه الخاص لانهاء التعاقد وديا.

    يذكر أن موقع "جود نيوز فور مي" هو أول من أشار إلى العلاقة التي تربط متعب بملكة جمال مصر السابقة يارا نعوم في موضوع نشر في 6/8/2010


    المصدر:http://www.google.ps/imgres?imgurl=http://www.gn4me.com/goodnews4meImages/Sports/internal/sports276799.jpg&imgrefurl=http://www.gn4me.com/gn4me/details.jsp%3FartId%3D3820776%26catId%3D54175%26sec%3Dsports&usg=__UJwz9_nIW7FKhzSmqYblVjBhaVs=&h=400&w=500&sz=45&hl=ar&start=1&zoom=0&itbs=1&tbnid=VHnE435tmyV0wM:&tbnh=104&tbnw=130&prev=/images%3Fq%3D%25D9%258A%25D8%25A7%25D8%25B1%25D8%25A7%2B%25D9%2586%25D8%25B9%25D9%2588%25D9%2585%2B%25D9%2588%25D8%25B9%25D9%2585%25D8%25A7%25D8%25AF%2B%25D9%2585%25D8%25AA%25D8%25B9%25D8%25A8%26hl%3Dar%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:1
    avatar
    eman_emo89
    مشرفة قسم أخبار الفن + الأغانى والألبومات
    مشرفة قسم أخبار الفن + الأغانى والألبومات

    عدد المساهمات : 9297
    العمر : 28

    رد: بالصور.. جماهير الأهلي تلوم عماد متعب بسبب يارا نعوم

    مُساهمة من طرف eman_emo89 في الثلاثاء أغسطس 31, 2010 1:10 am



    _________________

    avatar
    meedo
    مشرف قسم الشباب + الألعاب + الفيديوهات
    مشرف قسم الشباب + الألعاب + الفيديوهات

    عدد المساهمات : 8359
    العمر : 25
    Localisation : Egypt

    رد: بالصور.. جماهير الأهلي تلوم عماد متعب بسبب يارا نعوم

    مُساهمة من طرف meedo في الثلاثاء أغسطس 31, 2010 1:11 am

    Rolling Eyes
    Thank You


    _________________
    اخر كلام اطمن ..هنساك اوام..اصل خلاص هاعملك ايه ..ولا حاجة فيك بتأثر..وعتابى ليك يا حبيبى استهترت بيه







    H o n d a

    ... ciVic ...

    StOp Me If YoU cAn


    MeeDoo
    avatar
    عرين
    عاشق فضي
    عاشق فضي

    عدد المساهمات : 831
    Localisation : freedom to palestine

    رد: بالصور.. جماهير الأهلي تلوم عماد متعب بسبب يارا نعوم

    مُساهمة من طرف عرين في الثلاثاء أغسطس 31, 2010 1:11 am

    Thank You
    لمروركم ومتابعتكم
    avatar
    mira
    عاشق ذهبي
    عاشق ذهبي

    عدد المساهمات : 1786
    العمر : 26
    Localisation : مصر احلى مكان بالدنيا

    رد: بالصور.. جماهير الأهلي تلوم عماد متعب بسبب يارا نعوم

    مُساهمة من طرف mira في الثلاثاء أغسطس 31, 2010 1:20 am

    ميرسي ع الخبر
    دا اختياره وهو حر واكيد لازم يتحمل مسئولية اختياره
    يعني دا لو ناوي على جواز ولو ان الراجل الشرقي معتقدش انه يقبل ان مراته تكون لها صور بالبيكيني
    بس بقى لو صداقة فبيتهيألي ان دا مرفوض في مجتمع شرقي مسلم
    والمثل بيقول اللي بيشيل اربه مقطوعه بتخر على دماغه
    avatar
    عرين
    عاشق فضي
    عاشق فضي

    عدد المساهمات : 831
    Localisation : freedom to palestine

    رد: بالصور.. جماهير الأهلي تلوم عماد متعب بسبب يارا نعوم

    مُساهمة من طرف عرين في الثلاثاء أغسطس 31, 2010 1:28 am

    انا بشجعك ع صراحتك يا ميرا وبرافو عليكي
    عنجد احنا مسلمين وبعدين انا قرات وانا بتصفح النت انو فسخ خطوبتو من بنت يسري الشيخ الي كانت فتاة احلامو
    عشان يمكن هادا يمكن يرتبط بهاي نعووووووووووم
    avatar
    THE GAME
    مراقب عام على جميع الأقسام+عضو في فريق العمل
    مراقب عام على جميع الأقسام+عضو في فريق العمل

    عدد المساهمات : 10792
    العمر : 28
    Localisation : الاسكندريه

    رد: بالصور.. جماهير الأهلي تلوم عماد متعب بسبب يارا نعوم

    مُساهمة من طرف THE GAME في الثلاثاء أغسطس 31, 2010 2:17 am

    شكرا يا عرين بس التوبيك مش فى مكانه هانقله
    avatar
    Gana_ahly
    عاشق ماسي
    عاشق ماسي

    عدد المساهمات : 3430
    العمر : 27
    Localisation : ((السطوح)) للأبد بدل ماانزل واطلع :D

    رد: بالصور.. جماهير الأهلي تلوم عماد متعب بسبب يارا نعوم

    مُساهمة من طرف Gana_ahly في الثلاثاء أغسطس 31, 2010 7:10 am

    انا بجد خلاص قفلت جامد من نحية الموضوع ده ومش عايزه اتكلم Mad

    ميرسى ياعرين ياقمرايه Crying or Very sad
    avatar
    Oo..smsma..oO
    مشرفة قسم أخبار النادى الأهلى
    مشرفة قسم أخبار النادى الأهلى

    عدد المساهمات : 8812
    العمر : 25
    Localisation : () .. Faculty of pharmacy .. ()

    رد: بالصور.. جماهير الأهلي تلوم عماد متعب بسبب يارا نعوم

    مُساهمة من طرف Oo..smsma..oO في الثلاثاء أغسطس 31, 2010 3:36 pm

    ميرسي ع التوبيكـ

    تم النقل للقسم المناسب @asmaa



    _________________

    Only Be

    Or

    Not To Be

    ^_^
    avatar
    Nohaa 2010
    مشرفة قسم الإسلاميات
    مشرفة قسم الإسلاميات

    عدد المساهمات : 2565
    Localisation : علمنى ازاى احبوا وازاى علشانوا اعيش لكن ان انسى حبه دى اللى معلمهليش

    رد: بالصور.. جماهير الأهلي تلوم عماد متعب بسبب يارا نعوم

    مُساهمة من طرف Nohaa 2010 في الثلاثاء أغسطس 31, 2010 3:56 pm

    بجد يا عرين انا بضايق اووى لما بشوف الصور دى كل شوية
    مش علشان هو مع ياا نعوم او كدة
    انا قصدى انه مع واحدة مش قد كدة يعنى دى صورها على النت وحشةاوووى
    وخصوصا لما بسمع انه هيخطبها ليه بس كدة يا عماد
    متعملش ليه زى احمد فتحى واحمد حسن وابو تريكة وجمعة والناس دى كلها
    واخدين ناس محترمة جدا واخلاق عاليه وبنات ناس وغير كدة انهم محجبين وعارفين بقيمة دينهم والدليل على احترامهم انهم مبيظهروش فى الماتشات وده احترام ليهم ولازواجهم
    مش زى ست يارا من اولها كدة وبتحضر الماتشات وفى كل حتة دلوقتى ملازماه
    حتى لوكانت مجرد صديقة دى مش عاداتنا ولا تقاليدنا احنا فى الاول وفى الاخر مصريين معندناش حاجة اسمها صحوبية بين ولد وبنت
    بس ربنا يهديك يا متعب بجد الناس كلها مش ساكته كلام عليك ونزلت من نظرهم بس انت اللى جبته لنفسك
    بس ميرسى يا عرين ع التوبيك
    بس نصيحة منى فكك من كل ده احنا ميهمناش فى حاجة
    كل اللى يهمنا لعبه وبس



    _________________
    أنا كنت مأمن و مسلم لوعودك ليا........ و كلامك حلو و مترتب و مأثر فيا........معاك بجد كان
    قلبي طيب مقلتش انا غير حاضر و طيب........ و انت غاوي وعود في الهوى كل سنة بقى و
    انت طيب......

    باكى
    عاشق نشيط
    عاشق نشيط

    عدد المساهمات : 112

    رد: بالصور.. جماهير الأهلي تلوم عماد متعب بسبب يارا نعوم

    مُساهمة من طرف باكى في الثلاثاء أغسطس 31, 2010 4:31 pm

    عيب عليك يامتعب امال لو مش كنا فى زمضان كنت عملت اية وبعدين انت بتصاحب ذى الاجانب امال فين الدين والاخلاق ياخسارة على نجم وانتهى
    avatar
    goldengirl
    مراقبة عامة على جميع الأقسام+عضوة في فريق العمل
    مراقبة عامة على جميع الأقسام+عضوة في فريق العمل

    عدد المساهمات : 8563
    العمر : 26
    Localisation : فــــــــــى عالمــــــــــــــى الخـــــــــــاص

    رد: بالصور.. جماهير الأهلي تلوم عماد متعب بسبب يارا نعوم

    مُساهمة من طرف goldengirl في الثلاثاء أغسطس 31, 2010 4:38 pm

    بيتهيالي قولت الكلام ده كتير
    وقفلت مواضيع كتير


    بصوا يا جماعه
    عموما احنا مش عايزين جدل ف الموضوع ده
    وقوانين المنتدي
    اننا مش نتدخل ف حياة عماد الشخصيه
    ولحد دلوقت لا عماد ولا يارا صرحوا ان فيه ارتباط
    تواجدها معاه ف الماتش اكيد يثير الجدل
    بس احنا ف المنتدي الرسمي لعماد
    المفروض بنجيب الاخبار الصحيحه
    اللي بيكون كابتن عماد مصرح بيها شخصيا
    انما لحد دلوقت الخبر مش مؤكد
    عشان كده انا هاقفل الموضوع ده واي مواضيع من النوعيه دي
    واعتقد ان ده الحل الصح حاليا
    منعا لاثاره الجدل
    وكلنا ف انتظار الكابتن عماد انه يطلع ويتكلم ويبرر ويصرح بالحقيقه

    مغلق@


    _________________

    Game Over

      الوقت/التاريخ الآن هو الخميس سبتمبر 21, 2017 10:37 am