المنتدى الرسمى لمحبى عماد متعب


http://i20.servimg.com/u/f20/09/00/19/15/welcom10.jpg
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي
المنتدى الرسمى لمحبى عماد متعب

أول منتدى خاص بالنجم عماد متعب على شبكة الإنترنت www.Emadmet3b.fr-bb.com


    "النقاد الرياضيين" تمنع التعامل مع متعب وتطالبه بالاعتذار

    شاطر
    avatar
    سمره
    عاشق مميز
    عاشق مميز

    عدد المساهمات : 327
    العمر : 26
    Localisation : المنصورة

    "النقاد الرياضيين" تمنع التعامل مع متعب وتطالبه بالاعتذار

    مُساهمة من طرف سمره في الإثنين سبتمبر 06, 2010 3:30 pm

    "النقاد الرياضيين" تمنع التعامل مع متعب وتطالبه بالاعتذار
    تعقد رابطة النقاد الرياضيين جلسة طارئة خلال الساعات القليلة المقبلة لمناقشة التصريحات التي أدلى بها عماد متعب لاعب الأهلي والمنتخب الوطني خلال اليومين الماضيين، والتي أكد فيها أنه سيضع "حذاءه" في فم أي صحفي يتناول حياته الخاصة!!.

    وأكد "أيمن أبو عايد" رئيس الرابطة ورئيس القسم الرياضي بالأهرام، أن متعب لم يوجّه الإساءة إلى الصحفيين فقط، بل إلى كل من يعمل في الإعلام، مشيرا إلى أنه لا بد من اتخاذ وقفة جادة مع اللاعب.

    وطالب "أبو عايد" من جميع وسائل الإعلام المقروءة أو المكتوبة أو المرئية، مقاطعة "متعب" ومنع التعامل معه نهائيا، لحين العودة إلى صوابه وتقديم اعتذار رسمي.

    وكان "متعب" قد اصطحب "يارا نعوم" (ملكة جمال مصر سابقا) إلى ستاد القاهرة؛ لمتابعة مباراة الأهلي أمام شبيبة القبائل الجزائري في البطولة الإفريقية، وأثار مشكلة برفضه التصوير مع "يارا"، في الوقت الذي انتشرت فيه العديد من الصور للاعب من "يارا نعوم"، عبر موقع فيس بوك.

    وشدد "أبو عايد" على سعي الرابطة لأن يكون هناك موقف حاسم مع اللاعب؛ لمنع تكرار هذه التصريحات من اللاعبين والتي تسيء للإعلاميين جميعاً.

    ويخضع "متعب" لفترة تأهيل مكثّفة تستمر حتى نهاية الشهر الجاري، ليشارك بعد ذلك في التدريبات الجماعية، ومن ثم المباريات الودية لتجهيزه.
    avatar
    نهى متعب
    عاشق سوبر
    عاشق سوبر

    عدد المساهمات : 363
    العمر : 25
    Localisation : مصر ام الدنيا

    رد: "النقاد الرياضيين" تمنع التعامل مع متعب وتطالبه بالاعتذار

    مُساهمة من طرف نهى متعب في الإثنين سبتمبر 06, 2010 7:54 pm

    ربنا يهدى العاصى ويسامح عماد لو كان قال كده لانى مش مصدقة انه يقول كده ومسمعتش الكلام ده نهائى فى المكالمة مع شوبير بس المفروض يرد على الكلام ده ولو انه معاه الحق لان المفروض ميدخلوش فى حياته الشخصية بس مين يسمع
    avatar
    Oomnia
    عاشق ذهبي
    عاشق ذهبي

    عدد المساهمات : 1088

    رد: "النقاد الرياضيين" تمنع التعامل مع متعب وتطالبه بالاعتذار

    مُساهمة من طرف Oomnia في الإثنين سبتمبر 06, 2010 8:07 pm

    عماد قال كده ومعتقدشش ان 10 صحفين من مختلف الصحف يقولو كده افتراء على عماااااااااااااد

    ومهما حصل عماد ميصحش انو يقول كده ابداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    avatar
    mira
    عاشق ذهبي
    عاشق ذهبي

    عدد المساهمات : 1786
    العمر : 26
    Localisation : مصر احلى مكان بالدنيا

    رد: "النقاد الرياضيين" تمنع التعامل مع متعب وتطالبه بالاعتذار

    مُساهمة من طرف mira في الإثنين سبتمبر 06, 2010 9:52 pm

    لو متعب قال كده
    وانا متوقعه ذلك لانه مبقاش اللي نعرفه
    يبقى انا متضامنه معاهم
    لان انا بدرس اعلام وفي يوم من الايام هبقى زيهم
    ومش هسمح لحد مهما كان انه يقولي كلمه زي دي
    ونستشهد على ذلك بالمثل الذي يقول
    عبر العفش يتنفش
    avatar
    asom
    عاشق جديد
    عاشق جديد

    عدد المساهمات : 29
    العمر : 28

    رد: "النقاد الرياضيين" تمنع التعامل مع متعب وتطالبه بالاعتذار

    مُساهمة من طرف asom في الثلاثاء سبتمبر 07, 2010 3:48 am

    met3eb 2al kda 3ala kanat elahly w elkanah shaleto f elmontaj
    ana mady2ny awy elly 2alo bas ana madya2ny aktar eno 2al ay 7ad yd5al f 7yaty elsh5saya w a7na ka gomhoro bentklem 3ano fa ya3ny yatara elgazma de len a7na kaman azon ya3ny 3eb y2ol kda la ay 7ad gomhor aw sa7fyen l2en a7na kolna wa2fna gambo keter f el25er 3shan 5ayfen 3aleh yb2a gaztna elgazma sawa2 a7na aw elsa7fyen SadSad

    درود
    عاشق جديد
    عاشق جديد

    عدد المساهمات : 1

    رد: "النقاد الرياضيين" تمنع التعامل مع متعب وتطالبه بالاعتذار

    مُساهمة من طرف درود في الثلاثاء سبتمبر 07, 2010 12:46 pm

    مخالف
    تم الحذف@
    avatar
    سمره
    عاشق مميز
    عاشق مميز

    عدد المساهمات : 327
    العمر : 26
    Localisation : المنصورة

    رد: "النقاد الرياضيين" تمنع التعامل مع متعب وتطالبه بالاعتذار

    مُساهمة من طرف سمره في الثلاثاء سبتمبر 07, 2010 2:04 pm

    إيه يستاهل الي بيجراله ده هو أنا جايبة التوبيك علشان يكون ردك يستاهل اللي هيجرالوا لأ أظن كل اللي على المنتدى ميسمحلكيش بكدة مهماً عمل مع إني شايفة أنه معملش حاجة إنتي ميبقاش رأيك كدة أرجو الرد باحترام يأمى السكوت أحسن
    avatar
    goldengirl
    مراقبة عامة على جميع الأقسام+عضوة في فريق العمل
    مراقبة عامة على جميع الأقسام+عضوة في فريق العمل

    عدد المساهمات : 8563
    العمر : 25
    Localisation : فــــــــــى عالمــــــــــــــى الخـــــــــــاص

    رد: "النقاد الرياضيين" تمنع التعامل مع متعب وتطالبه بالاعتذار

    مُساهمة من طرف goldengirl في الثلاثاء سبتمبر 07, 2010 5:08 pm

    ياجماعه لو سمحتم
    براحه شويه علي عماد
    وان شاء الله الموضوع هيتحل ويعدي علي خير


    _________________

    Game Over
    avatar
    jasy_ahly
    عاشق ماسى + فارس السيرة
    عاشق ماسى + فارس السيرة

    عدد المساهمات : 3833
    Localisation : فــي قـــــلب حبــــــيبـــــى

    رد: "النقاد الرياضيين" تمنع التعامل مع متعب وتطالبه بالاعتذار

    مُساهمة من طرف jasy_ahly في الأربعاء سبتمبر 08, 2010 2:17 am

    أول الغيث قطرة
    والبقيــــة تأتى

    Exclamation Exclamation Exclamation

    ميرسي ع الخبر
    avatar
    Gana_ahly
    عاشق ماسي
    عاشق ماسي

    عدد المساهمات : 3430
    العمر : 27
    Localisation : ((السطوح)) للأبد بدل ماانزل واطلع :D

    رد: "النقاد الرياضيين" تمنع التعامل مع متعب وتطالبه بالاعتذار

    مُساهمة من طرف Gana_ahly في الأربعاء سبتمبر 08, 2010 3:01 am

    Sad Sad

    ياخساره يامتعب ولسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسه
    ربنا يهدى كل عاصى يارب

    ميرسى ع الخبر

      الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء يوليو 25, 2017 10:36 pm